Garantie en klachten

Garantie

Ik ben trots op mijn geleverde producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor jij aanspraak kunt of wil maken op garantie. Op grond van het Europese recht ben ik aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat na levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer jij een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met mij. Een redelijke termijn is in ieder geval binnen een maand. Schade door vraat of andere insecten ontstaan door het niet goed onderhouden van het geleverde product na 1 maand word niet vergoed. Zie voor het juiste onderhoud van jou product: pagina onderhoud
Indien je tijdig contact met mij opneemt zal ik proberen te zorgen voor een passende oplossing.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@preparateursanne.nl. Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden bij de daarvoor bevoegde instantie. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.